alergická reakce

Všeobecná medicína psů a koček, dermatologie.
Veterinární klinika VetPark Horní Počernice.
Ústav veřejného veterinářství, ochrany zvířat a welfare.
Veterinární a farmaceutická univerzita Brno.
předchozí | další

Dobrý den, můj sedmiletý stafbul měl horečku ,39,8, dostal injekci s anibiotiky a druhý den již byl veselý, jedl, běhal, jenom mu z koutku tlamy visela slina a bylo slyšet že obtížněji dýchá. Oznámila jsem to lékařce a ona mu k další dávce antibiotik přidala Ancesol 100 ml a poslala nás domů, již po cestě začal zvracet bílou pěnu a dusit se, zavolala jsem rychlou sanitku, oni mu dali do žíly něco na srdce a začali ho rozdýchávat, tubus bylo obtížné za strčit, ale pejsek už byl asi mrtvý. Nemšli jsme počkat v čekárně, nebo nemělo se kvůli alergii použít jiné léčivo? Děkuji Hana ONdráčková

Dobrý den, moc Vaší ztráty lituji, paní Ondráčková, ale morální zodpovědnost a profesní řád mi neumožňuje vyjádřit se k případu, o kterém nemám žádné další informace, neznám diagnózu a nemohu soudit, jak situace vznikla. Mrzí mě to, snad ztrátu brzy překonáte!
  • 19. 3. 2019  13:43
  • MVDr. Zuzana Richterová
předchozí | další