Unie práv zvířat z.s.
4. 10. 2020
Dobrý den, ani já obvykle nevkládám hodnocení, ale v v tuto chvíli jsem rozhořčena a děti velmi zklamané. Vyhlídli jsme si 3měsíční štěňátko, rozhodnutí jsme byli ihned. Byli jsme připraveni pro pejska okamžitě přijet a dát mu domov. Zklamáním byl už telefonát. Dcera, která byla doma (já v práci), volala, zda je pejsek volný. Paní byla velmi nepříjemná a místo odpovědi jí sdělila, že je v práci a zavěsila. Když jsem volala odpoledne já, byla též nepříjemná, řekla, že je zamluvený, ale ať jí něco povím, že se ještě bude rozhodovat, kdo pejska získá. Už to mě docela překvapilo. Ale dobře, otázky jsem zodpověděla. Další dva dny jsme čekali, stále sledovali web. Co mě stále zaráželo, bylo, že pokud je štěňátko zamluvené, jak je možné, že narozdíl od ostatních u něj není napsáno zamluvené, zarezervované? Rozhodla jsem se proto písemně znovu poptat štěňátko. Místo odpovědi byl profil štěňátka smazán. Přístup mi přijde naprosto neprofesionální, bohužel.