Petty Collars = Obojky, vodítka, postroje
3. 9. 2015
Od 14.6. 2015 čekám na svou zaplacenou objednávku. Zdá se Vám to málo? Mně to přijde tedy dost slušná prodleva. Poslat mail s údaji o platbě šlo obratem, ale odepsat na 2. reklamaci dosud nevyřízené předem zaplacené objednávky je problém. Stále čekám na signál, on nepřichází a tak píši Vám. Nejedná se o tisíce, ale snad pomůže medializace. Poctivost a zodpovědnost se s života lidí vytrácí, vždycky se najdou nějací "chytráci". Podnikání bez práce, je největší ( pro onoho podnikatele) legrace. Spokojený zákazník by měl být samozřejmostí, ale bohužel je čím dál větší vzácností. Co své vlastní svědomí? To se asi nenosí! I kdyby byl obchod přetížen, měl by se snad omluvit všem a sdělit termín dodání, nebo vrátit finanční vybrání.