Projekt Hope-Naděje dočasná domácí péče
27. 4. 2017
Dobrý den Rád bych se s vámi podělil o velmi negativní zkušenost s tímto „útulkem“ – dočasnou domácí péčí, kterou provozuje paní Plaňanská. Na peswebu jsme si vyhlídli fenku Tabi. Kontaktovali jsme paní Plaňanskou a domluvili jsme návštěvu. Když jsme dorazili, paní Plaňanská na nás mezi dveřmi dlouze nevěřícně koukala – Přišli jsme s manželkou a dvěma dětmi, což se asi zdálo být nevhodné… Nicméně jsme si následně docela hezky a mile popovídali o pejscích, které paní Plaňanská měla doma. Věděli jsme, že „naší“ fenku čeká za dva dny kastrace a tudíž si jí nemohli rovnou odvézt. Byli jsme si jí vyvenčit a vše proběhlo fajn. Na konci návštěvy jsem říkal paní Plaňanské, že bych rád podepsal adopční smlouvu, na což mi odpověděla, že z pověrčivosti nerada podepisuje smlouvu před zákrokem… Což jsem chápal. Domluvili jsme se tedy, že až bude Tabi zdravá a připravená k adopci, že se kontaktujeme pro dokončení adopce. Domluvili jsme se na tom, že paní Plaňanské pošlu email, kde popíšu naší rodinu a návštěvu, aby věděla, o koho jde (zdála se lehce dezorientovaná). Mail jsem odeslal…Žádná odpověď…Po týdnu jsem napsal druhý mail s tím, jak se má Tabi a jestli paní dostala můj první mail. Dostal jsem tuto odpověď: „Dobrý den , jak jsem již upozorňovala Tabi má více zájemců a někteří se hlásili již před vámi . Domov se bude vybírat v pátek . Pokud bude vybrán u vás , dám vám vědět . Zatím moc děkujeme“ Mail mne velmi rozladil… O žádných jiných zájemcích při setkání nebyla řeč – ani jedno slovo. Odepsal jsem tedy toto: „Dobrý den, když jsme přišli, o žádných dalších zájemcích jste nemluvila i když jsem se vás ptal na eventuální podepsání smlouvy... tak jste neřekla jediné slovo o jiných zájemcích. Jediné, co jste řekla bylo, že smlouvu z pověrčivosti nepodepisujete před zákrokem. Vaše jednání mi přijde velmi nekorektní a vůči dětem vyloženě nefér. Vaše rozhodování vám ulehčíme. S takto nelidským přístupem z vaší strany už o Tabi nemáme zájem. Určitě napíšeme zpětnou vazbu na psí web, protože si myslím, že stojí za to, aby se takové věci nestaly ostatním zájemcům. Ať se má Tabi u nových majitelů hezky.“ Na tento mail jsem odpověď do této chvíle nedostal. Doufám, že vaše zkušenosti budou lepší… Paní Plaňanská je bezesporu kvalitní člověk, co se týče psů, ale s lidmi to zkrátka neumí. Kdyby nám řekla, že nejsme jediní hned, vzali bychom to jako fakt a fér jednání, takto to beru jako podraz! Miloš Reichert